زارعی، عیسی؛ خداداد شهری، نیره. (1393). «ویژگیها و کارکردهای شبکههای اجتماعی با تأکید بر نقش رسانۀ ملی». مجلۀ مطالعات جوان و رسانه، 4(13)، صص41-62.
صادقی، سعید؛ آقایی، داود؛ هادی، داریوش. (1391). «واکاوی نقش اینترنت و رسانههای اجتماعی جدید در تحولات منطقۀ خاورمیانه و شمال افریقا (اطلاعرسانی، سازماندهی و گسترش سریع تحولات)». مجلۀ روابط خارجی، 4(14)، صص 7-34.
منابع لاتین
Callanan, C.; Jerman-Blažič, B. & Blažič, A. J. (2016). “User awareness and tolerance of privacy abuse on mobile Internet: An exploratory study”. Telematics and Informatics, 33(1), pp109–128.
Casmato, Donna. (2013). “Advantages and Disadvantages of Social Networking”.
Retrieved 28.6.2016 from:
www.studymode.com/essay/advantages-and-disadvantages-of-social-networking-1683692.html
Omar, M. K.; Dahalan, N. A. & Yusoff, Y. H. M. (2016). “Social Media Usage, Perceived Team-Efficacy and Knowledge Sharing Behaviour among Employees of an Oil and Gas Organisation in Malaysia”. Procedia Economics and Finance, 37(16), pp309–316.
Smith, B. G. & Gallicano, T. D. (2015). “Terms of engagement: Analyzing public engagement with organizations through social media”. Computers in Human Behavior, 53, pp82–90.
Xu, J.; Kang, Q.; Song, Z. & Clarke, C. P. (2015). “Applications of Mobile Social Media: WeChat Among Academic Libraries in China”. The Journal of Academic Librarianship, 41(1), pp21–30.
Walsh, G.; Schaarschmidt, M. & von Kortzfleisch, H. (2016). “Employees’ Company Reputation-related Social Media Competence: Scale Development and Validation”. Journal of Interactive Marketing, 36, pp46–59.